Innovatie, creativiteit en integratie. 2025 belooft een topjaar te worden voor Mireen van Limpt. Benieuwd wat de tech trends zijn voor dit jaar volgens de pr- en influencermanager Philips Benelux?
Trend 1/ Gepersonaliseerde features
Ik kijk enorm uit naar de mooie plannen en innovaties van dit jaar en de stappen die we gaan zetten om onze marketing en pr-inzet nog meer met elkaar te integreren. Ik vind het spannend dat we op dat vlak nu eindelijk grote stappen zullen maken. Zo zal je dit jaar nog meer gepersonaliseerde features met artificiële intelligentie ontdekken. Veel van onze producten bevatten al een vorm van AI. Ik vermoed dat dit zich ook dit jaar verder zal ontwikkelen. De Philips Avent Premium connected babyfoon is hier een goed voorbeeld van. Met de babyfoon zie je meteen de slaap- en ademhalingsstatus zonder dat je een extra accessoire nodig hebt. Onze trackingtechnologie met AI analyseert miljoenen pixels per seconde om zelfs de kleinste bewegingen te signaleren. Daarna worden gegevens omgezet in updates van de slaapstatus en ademhalingssnelheid. Die extra informatie is een enorme aanwinst voor ouders en helpt ze gerust te stellen.

Trend 2/ Creatieve must-haves voor iédereen
Mijn hoogtepunt van vorig én dit jaar? Mijn betrokkenheid bij de lancering van de Philips OneBlade Intimate. Ik heb het volledige proces van dichtbij meegemaakt: van de positionering tot de uiteindelijke fysieke uitrol. Daarom vind ik de lancering van de OneBlade Intimate extra bijzonder. Wat het nog specialer maakt, is dat dit product voor mannen én vrouwen is. Veel mannen en vrouwen hebben last van huidirritatie, scheerbultjes of wondjes door het scheren van hun intieme delen. Philips OneBlade Intimate is speciaal ontworpen om de gevoelige huid van de intieme zone extra te beschermen. Ik ben heel blij dat deze innovatieve tool nu ook beschikbaar is in België.
Trend 3/ Connectie, connectie, connectie
Als derde trend denk ik aan integratie. Bij Philips proberen we alles wat we doen volledig te integreren met elkaar, van media en pr tot retailers zodat alle neuzen in dezelfde richting gaan. Die stappen maken een groot verschil binnen ons bedrijf, intern én extern.
Benieuwd naar meer? Volg Philips via Instagram voor de nieuwste lanceringen en meer tips.
Beeld: Philips