
– Romina
“Als social media manager schrijf ik al veel content voor mijn klanten. Ondanks mijn vlotte pen stel ik teksten voor mijn eigen zaak vaak uit. Een websitetekst of nieuwsbrief? Die blijven op mijn to-dolijst staan. Of beter bleven. Sinds mijn samenwerking met Hanna is dat niet meer het geval. Het voelt goed om zulke overweldigende taken te kunnen uitbesteden aan een copywriter die zich meteen kan verplaatsen in mijn ideale klant. Voor mij is dat een win-winsituatie!”
“Naast haar goede portie inlevingsvermogen en schrijftalent, waardeer ik haar reminders enorm. (lacht) Ik vind het fantastisch dat ze me proactief een friendly reminder stuurt zodat we de gewenste planning kunnen blijven volgen. Sinds ik met Hanna samenwerk, voel ik me rustiger. Ik weet dat ik met haar een copywriter in huis heb die het verschil maakt én de aandacht echt kan vasthouden bij huidige en potentiële klanten.”

“Iedere keer als een klant me vraagt om hun branding te verzorgen, schrijft Hanna het merkverhaal. Als je een tekst door een copywriter onder handen laat nemen, is de kwaliteit zoveel beter dan wanneer ik het zelf zou doen. Dankzij de schrijfstijl van Hanna voelen mijn klanten zich nog meer aangesproken.”
“Tijdens elke briefing leest Hanna altijd heel grondig de verschillende opdrachten. Ze stelt vragen als ze meer details wilt. Net die toegewijde aanpak zorgt ervoor dat ik iedere keer met een gerust hart haar een project kan toevertrouwen. Bovendien is Hanna ook een zachte en professionele copywriter waardoor je je meteen comfortabel voelt bij haar. Elk project krijgt haar volledige aandacht. Die manier van werken kan ik als klant enorm waarderen. Daardoor heb ik niet het gevoel dat ik het zoveelste nummertje in de rij ben én weet ik dat Hanna vol enthousiasme voor je bedrijf aan de slag gaat.”

– Nies
“Iets wat ondernemers durven vergeten is dat ze vaak al heel wat content hebben. Alleen komen ze er niet aan toe om die teksten te hergebruiken voor hun verschillende kanalen. Sinds Hanna part of the team is, hoef ik me daarover geen zorgen meer te maken. Wil ik een deeltje inhoud uit een cursus op een andere manier verwerken? Hanna maakt er een vlotte blogpost of tekst van. Ze vormt een onmisbare, ondersteunende factor binnen mijn bedrijf.”
“Hanna onderzoekt meteen wat de sfeer binnen het bedrijf is. Hoe is de samenwerking? In welke taal schrijft het bedrijf? Wat is de doelgroep? Op die manier wordt de juiste tone of voice gebruikt. Ik heb het gevoel dat wanneer ze me iets aanlevert, ik daar weinig opmerkingen over heb. De teksten van Hanna sluiten helemaal aan bij wie ik ben en waarvoor ik sta met mijn bedrijf. Ik voel die match écht volledig.”
Omslagbeeld: BY NOUCHKA