Hoe heb je die toegankelijkheid als advocate verwezenlijkt?
Toen ik met Huisraad Advocaten & Bemiddelaars begon, waren er nog niet veel advocaten actief op sociale media. Wij gaven advies via Instagram en Facebook en deelden een blik achter de schermen. Hoewel onze materie redelijk zwaar kan zijn, probeerden we het luchtig te houden. Onze volgers waarderen die aanpak. Net na onze start in 2016 werden beloond met Unizo’s Startersprijs. We waren trots op die mijlpaal. Ondertussen ben ik wat ouder en communiceer ik op een andere manier via sociale media. Let op, onze typische kwinkslag is er nog altijd. Maar in de toekomst wil ik nog meer inzetten op concrete tips. Transparantie tegenover onze volgers en klanten vind ik belangrijk. Hoe kunnen we onze klant aanspreken, ook wanneer ze nog niet denken aan scheiden? Inspelen op die pro-actieve rol vind ik belangrijk. Maar eerlijk? Het is niet gemakkelijk om mensen warm te maken voor een gesprek met een echtscheidingsadvocaat of familiaal bemiddelaar wanneer hun relatie net goed loopt.