Op donderdag 27 april lanceerden we Bossy’s Sustainable Issue bij Knol&Kool. Maar liefst 125 vrouwen – en enkele mannen – zakten af naar Gent om er het nieuwe magazine en een preview van Bossy TV te zien. Ontdek hier de eerste beelden.

Duurzaam ondernemen

Na de eerste drinks en bites van Knol&Kool stelde Dorien het nieuwe Sustainable Issue voor. Een magazine waarin we het hebben over de groene kant van het verhaal, maar ook over hoe je een bedrijf kan uitbouwen dat je kan volhouden. De reacties van het publiek op de nieuwe cover – door illustrator Amber Gyselings –  en op de preview van Bossy TV waren lovend.

Bossy Sustainable Issue Launch

Deze must-haves vulden onze goodiebag

We verrasten elke gast met inspirerende verhalen, een tombola, een handverzorging door Isabel en Anke van Cîme én met een fijne Sustainable Bag. Welke goodies er in de tote bag van Boostways zaten, samen met het nieuwe Bossy Sustainable Issue? Fairtrade nootjes van The Nutty Farmer, een flesje Nona Spirtz, koekjes van Arthur & The Sisters, samples van Cîme, een handige smartphonehouder van IKEA, een notitieboek en balpen van Merkbaar, thee van Pukka, een body butter bar en een liquids fles met body wash van Wondr.

Bossy Sustainable Issue Launch

Benieuwd naar meer?

Bekijk alle foto’s hier. Wil je één van deze beelden op je feed plaatsen? Dat mag! Vergeet daarbij niet fotograaf Erine Wyckmans en Bossy te taggen. Dankjewel!

In het Sustainable Issue zoomen we in op hoe jij je bedrijf klaarmaakt voor wat komt. Klinkt goed? Dan is dit magazine er eentje voor jou! Bestel Bossy’s Sustainable Issue hier

Beeld: Erine Wyckmans