1/ Taken batchen in plaats van meerdere keren los doen
2/ Automatiseren van processen
Verjaardagen van mijn klanten komen automatisch in mijn agenda zodat ik ze een handgeschreven kaartje kan toesturen, en afspraken worden door de klant automatisch ingepland in mijn agenda zonder dat we eindeloos
3/ Communicatie stroomlijnen via specifieke kanalen
Er komen dus geen vragen binnen via DM, mail of WhatsApp en ik word nooit onverwachts gebeld. Dat scheelt een hele hoop
4/ Soepele samenwerking met mijn team door heldere afspraken, overzicht en processen
Daarnaast hebben we heldere afspraken over hoe we samenwerken, wat we van elkaar verwachten en via welke kanalen we contact hebben. Ook met hen werk ik in een gezamenlijk Trellobord waar hun taken op prioriteit ingedeeld
5/ Een planning waarbij ik precies weet wanneer ik wat moet doen
Wil je in jouw bedrijf snel veel tijd besparen? Shelley deelt binnenkort in een gratis online masterclass een heleboel waardevolle tips, stappen en voorbeelden hoe je dat binnen jouw business op korte termijn bereikt. Meld je hier gratis aan!
Beeld: Style by Fabie