Laura, naast de webshop en fysieke winkel sla je met een pop-upwinkel opnieuw een nieuwe weg in. Vertel!
Momenteel bevindt het bloemenatelier van FLORALS zich op een industrieterrein. Dat is dat geen verkeerde keuze, de klanten vinden hun weg. Iets wat niet onbelangrijk is. (lacht) Wel wilden we ons concept eens in een stad uittesten. Een pop-upwinkel in het centrum van Roeselare leek ons de ideale oplossing. Daar willen we ontdekken welke producten goed zullen werken. Als ondernemer wil ik een aantal stappen vooruitdenken en vooral genieten van elk nieuw avontuur.
Samen met mijn vriend – die eveneens in de zaak is betrokken – neem ik de beslissingen. We waren het erover eens dat we zin hadden om een nieuw project. Met een pop-upwinkel experimenteren we met andere openingsuren en een nieuw publiek. Ik zie mezelf als een intuïtieve ondernemer met frisse ideeën. Werkt mijn plan? Perfect! Werkt mijn plan niet? Niet erg, dan leren we eruit.
Dat lijkt me een erg spontane manier van ondernemen.
Wel spannend… naast een pop-upwinkel ook een nieuwe website lanceren.
Samen met mijn vriend bespreken we onze ideeën en visies. Tijdens die gesprekken blijft mijn visie in mijn gedachten spoken. Die visie helpt me om vragen te beantwoorden zoals: ‘Naar waar wil je naar toe met je zaak?’ en ‘Welke kansen doen er zich voor op dit moment?’. Ook
Waaraan denk je nog wanneer je verder wil uitbreiden?