Samen met vier andere founders richtte Lena Jüngst het Duitse air up® op. air up® is ‘s werelds eerste drinksysteem waar ze niet de klassieke tour opgaan maar inspelen op neurologische trucjes. Hoe Lena het ondernemerschap ervaart? En op welke manier haar zaak een jonge generatie met geur betovert? Dat en veel meer ontdek je hier.
Lena, het verhaal van air up
begint niet zoals de meeste start-ups. Vertel!intuïtief
Hoe garanderen jullie met air up
positieve impact?Fabian Fabian
In het begin maakten we een eerste reeks van flessen en wachtten de verkoop af. Onze mindset veranderde compleet pas daarna. Met air up willen we een gezond, duurzaam en gemakkelijk alternatief brengen. Daarnaast bieden we iets verrassends aan: de geurpods die de smaak van kraantjeswater verandert. Dat is de ervaring waar onze grootste doelgroep, jongeren tussen 18 en 25 jaar, naar op zoek zijn.
“Ik wil niet dat ons team schrik heeft om risico’s te nemen”
– Lena
®
als ondernemer
Bijvoorbeeld na de afsluiting van onze zeer succesvolle investeringsrondes hebben we nooit de tijd genomen een gebeurtenis als deze écht te vieren.
Wat doen jullie als bedrijf om aantrekkelijk te blijven voor nieuw talent?